Πρόληψη και Σωστή Ενημέρωση

Καθώς αυξάνονται οι ανησυχίες σχετικά με τοn κοροναιό , οι online αναζητήσεις για τρόπους ενίσχυσης του ανοσοποιητικού συστήματος έχουν αυξηθεί και οι ερωτησεις ειναι αρκετές…….

Υπάρχουν τρόφιμα για την ενίσχυση του ανοσοποιητικού μας συστήματος; Θα βοηθήσουν οι βιταμίνες;

Το ανοσοποιητικό σύστημα είναι ένα σύνθετο δίκτυο κυττάρων, οργάνων και ιστών που δρουν παράλληλα για να προστατεύσουν το σώμα από τη μόλυνση. Ενώ η γενετική διαδραματίζει κάποιο ρόλο, γνωρίζουμε από τις μελέτες των δίδυμων ότι η δύναμη του ανοσοποιητικού μας συστήματος καθορίζεται σε μεγάλο βαθμό από μη κληρονομικούς παράγοντες.

Υπάρχουν όμως πραγματικοί τρόποι με τους οποίους μπορείτε να φροντίσετε τον εαυτό σας και να δώσετε στο ανοσοποιητικό σας σύστημα την ευκαιρία να κάνει τη δουλειά του όσο το δυνατόν καλύτερα σε περίπτωση μιας αναπνευστικής ασθένειας.

Τα μικρόβια στα οποία είμαστε εκτεθειμένοι καθ 'όλη τη διάρκεια της ζωής μας, καθώς και οι παράγοντες του τρόπου ζωής, όπως ο στρες, ο ύπνος, η διατροφή και η άσκηση, παίζουν ρόλο στη δύναμη της ανοσολογικής μας αντίδρασης. Η βασική γραμμή είναι ότι δεν υπάρχει μαγικό χάπι ή ένα συγκεκριμένο φαγητό ή ένα μονο θρεπτικό συστατικό που εγγυάται την ενίσχυση του ανοσοποιητικού σας συστήματος και την προστασία σας από τον κοροναιό μεσα σε λίγο χρόνο.

    • Αποφύγετε την υπερβολική κατανάλωση Αλκοόλ
    • Μην καπνίζετε
    • Να καταναλώνετε τρόφιμα υψηλής θρεπτικής αξίας
    • Διατηρείστε ένα καλό σταθερό σωματικό βάρος
    • Ενισχύστε το ανοσοποιητικόσας με Βότανα και Συμπληρώματα Διατροφής ρωτώντας τους ειδικούς

Εάν ανησυχείτε για το ανοσοποιητικό σας σύστημα , ελέγξτετα Επίπεδα της Βιταμίνης D.Ειναι δύσκολο να πάρει κανείς αρκετή βιταμίνη D τον χειμώνα.

Tο ποιο αποτελεσματικό και καλύτερα τεκμηριωμένο συμπλήρωμα διατροφής για να στηρίξει την ανοσοποιητική λειτουργία είναι η Βιταμίμη D!

Playing the Game for a Longer Life!

Nikol Rafa